umranaktas28 Hanımlar merhaba. Yarın 32.haftam çalışabilir raporu alıp 33. Haftada çalışamaz raporu alıp izne ayrılabiliyor muyum? Bilgisi olan varmı bu konu hakkında
Totanseyma umranaktas28 bozdurabiliyorsuj canım bende 32 de çalışabilir aldım çalışamaz raporunu 35 te mi 36 da mı alsam onu düşünüyorum