Benim açılmam yada kanamam yoktu sadece hafif kasık ağrısı yüzünden her ihtimale karşı kullanmamı önerdi. Sabah akşam fitil olarak kullandım Allah razı olsun eşim yardımcı oldu kendim tek başıma yapamadım yarim saat yatman ideal stres yapma ağır birşeyler kaldırma sorun olmaz Allah’ın izniyle inşallah