Masal-10 Ben FERAMAT kullanıyordum memnundum evet kabız yapıyordu ama midem bulanmıyordu tadını hissetmiyordum.
Bu gidişte eczanede mi yokmuş bana başka ilaç verdi yada doktor mu başka yazdı bilmiyorum FERRO SANOL DUODENAL diye bir demir. Hala kabızım ama tadı ağzımda kalıyor gibi, birazda midemi bulandırıyor.