aybuke123 25 haftalık gebeyim, birkaç gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. Küçük tansiyon 4’e kadar düşüyor. Gün boyu yatıyorum. Aynı durumu yaşayan var mı, tehlikeli mi ne yapmam lazım ?