Gixemm Kızlar reglime 1 gün kala idrar testi yaptım çift çizgi çıktı sonra gittim kan testi yaptım 1.20 çıktı 4 gün geçti regli olmadım tekrar idrar testi yaptım pozitif şimdi ben neyim 😀
guzelanne01_ Gixemm şimdi ben neyim 😀 yaşar ne yaşar yaşamaz filmmi gibi olmuş😂 Haydar dümenlik soru🤣 Sevgili okurum hamile değilsin yola devam et😂
gamzecgr Gixemm büyük ihtimalle hamilesiniz bi kaç güne adet olmazsanız bi daha kan verin o zaman artar beta
gamzecgr Gixemm artma ihtimali de var artmama da arkadaşım 1.20 yle ilk sonucu almıştı reglisi gelmeyince 1 hafta sonra tekrar kan verdiğinde artmıştı betası
Gixemm Bgm10 verdim şimdi bakalım doktor ultrasonla baktı benim gözükmedi muhtemelen küçük olabilir dedi kan testine göre karar verecek
Bgm10 Gixemm varsa henüz çok küçüktür geç döllenmede olabilir hayırlısı olsun insallah gönlüce olur 🙏🏻
Meryemtolga Gixemm 1 temmuzda hem kan hem idrar negatifti. 6 temmuzda hem idrar hem kan pozitif oldu. 🥰Tekrar kan ver canim
Gixemm Meryemtolga verdim bakalım sonuç ne olacak 17.30 da çıkacakmış Allah’ın vermeye gönlü varsa oluyor kısmet bakalım
Meryemtolga Gixemm oyle tabi. Cikar cikmaz yaz burdan merak ettim. Rabbim gonlune gore verir insallah.
Gamzekck_ Aslında kan daha doğru bilgi verir idrardansa değişik olmuş biraz sizinki bir kaç gün daha bekle adetin geçtiğinde olmazsa tekrar kana baktır