Hirasongul canım gerekirse başka bir acilin doktoruna görün evham yapmak zorundasın çünkü bu hamilelik ucu bucağı olmayan bir durum yani heran herşey olabiliyor can taşıyorsun doktorunu gerektiği durumlarda rahatsız etmek senin hasta hakları olarak en büyük hakkın 🙏🏻🌹varsın olsun pimpirikli desinler en azından birşey olduğunda niye daha önce gelmedin daha önce söylemedin oluyo mesela örnek verdim o yüzden rahat tut içini git hastaneye veya doktoruna mesaj at ya da ara