Zeynebtahir asistanları var fakat doktorun kendisi de orda oluyor bakıyor asistanlara baktırıp geçmiyor. Benim gittiğim doktor Ayşe Keleş, ilk gittiğim gün erkek asistan yoktu sonuç göstermeye gittiğimde bir tane erkek asistan vardı. İlk gittiğimde kalbini tam görememişlerdi bebişimin o yüzden sonuç göstermeye gittiğimde fetal eko da yapıldı