mnli isim gecesi denilen şey eşimin ailesi de benim ailem de bi araya geliyor bizim evde akşam yemegi yeniliyor sonra hoca ya da bilen biri tafından bebegin ismi koyuluyor binevi davet gibi oluyor. İlk doğduklarında hastane de üstleri çok kirleniyor kaka lekesi filan oluyor diyenler var bende anı olarak kaldırmak istediğim icin lekeli olnasını da istmem (kaka lekesi kolay kolay çıkmıyormuş)