yyasolii Kızlar hamileliğin sonlarına doğru tansiyonunuz düşüyor mu hiç benim bu ara bi halsizlik tansiyon düşüklüğü göz kararması olmaya başladı
Ao526- yyasolii Benimde oldu doktorum dedi ki bol su iç. Soğuk su hemen vücuttan atılıyormuş. Soğuk su içiyorsan mutlaka yudum yudumda olsa akabinde ılık su iç dedi. Bu sıcaklarda vücut su kaybettikçe tansiyon düşüyormuş.
Zeynep1080 yyasolii yavaş hareket et aniden kalkıp oturma , kendini yorma ,bunların düşmemesine etkisi oluyor,benimde çok düşüyordu 30 dam sonra rahatladım briaz
Beyza9 Ben 35. Haftadayım ama baştan beri düşük tansiyonum çok halsizim üstüne çarpıntım çok var çarpıntı daha çok korkutuyor beni
Ao526- yyasolii Ben de içiyorum ama soğuk olduğu için ve sürekli tuvalette olduğum için demekki su kaybı yaşanıyor 🙈 Yetmiyor Demekki bu su bebişe 🤪