Elzsy2023 kendi doktorum hiçbir şey yok diyordu sancılarım çıkınca gece sabahına perinatolojiye gittim orda 2-3 haftalık gerilikler çıktı doktorum en fazla 38e kadar bekleriz dedi ama ben kabul edicem doğumu çünkü karnımda kilo alımı vesaire olmuyorsa en azından anne sütümle besleyeyim sağlıklı olsun haftası çok erken değil sonuçta