Tuba2121 Selam kızlar Bursa Zübeyde hastanesınde kürtaj olan var mı varsa bılgılendrırmısınız mesela bayıltarakmı yapıolar bırde randevulumu lutfen yazarmısınız 😔
serapinci Tuba2121 zorunlu kürtaj ise bayıltıyorlar benim bebeğim karnında ölmüştü bayıltıp kürtaja aldılar Zübeyde de
1072PINAR Tuba2121 Canım hastaneyi arayıp bilgi al.Sakın bayıltılmadan yaptırma.Ben devlet hastanesinde yaptırmıştım.Ameliyata aldılar.
Bo25 Bo25 yapiyoda zorunlu durum varsa..bende devlete sormuştum yapmadılar nekadar saçma pra verdm özelde yaptrm