14 TEMMUZ 2023 de muayene olmak için doktor ATALAY GÖKSEL e gittim gitmez olaydım randevum 14:20 de bende saatimi bekliyorum saatim gelince girdim beni bi azarlamalar sanki çocuğu var karşısında senden önce 5 hasta muayene ettim simitçi gibi adinizi mi bağıralım dedi bende özür diledim sineye çektim başkası olsa kavga ederdi ama sustum yine her neyse beni muayene bile etmedi üstüne üstlük yüksek riskli gebelik yazmış bugünde sancim ve bebegimin hareketlerini hissetmiyorum diye marsa kadın doğuma gittim doktor biz yüksek riskli gebelere bakmiyoruz şehir hastanesine gitmen gerekiyor dedi şimdi ben bu doktoru napim bu sıcakta rezil olduğuma mi yanayım muayene olamama mi? Şiddete karşıyim ama bazıları hakediyor 😡😡