_tuuggcce_ Kızlar pastacı kreması arttı. Daha sonra kullanılır mı? Kullanılırsa kaç gün içinde kullanmam lazım? Ya da pasta dışında ne yapabilirim?
annesinin_kelebekleri _tuuggcce_ profiterol yapabilirsin dolapta 2 gün sonra bozuluyor, buzluğa atmak mantıklı ama lezzeti değişip değişmediğini bilmiyorum
Minikannesi00 _tuuggcce_ buzluktan çıkınca sulandığını duymuştum ,hemen değerlendir bence boşa gitmesin
Deletedmom_85 _tuuggcce_ tabi ki. Vallahi ben elimle ne kalsa doğru buzluğa gönderiyorum hem pratik hem uzun ömürlü oluyor