dryslck benim 5 ci sezaryanim olacak cnm hepsinde de bastılar karnıma çok cnm acımadı benim doğum dan sonra kanamam olmuyor çok ayağa kalktığımda hemen pet kullanıyorum kanamam olmayınca karnım çok ağrıyor ondan dolayı hemen doktorum gelip karnımı bastırsin diye dua ediyorum bastırdımi azda olsa kanamam oluyor oda sancimi hafifletiyor hiç korkma zaten saniyelik sürüyor