Bu sabah kürtaj oldum. Doktor rahim ağzında enfeksiyon yara olduğunu yakılması gerektiğini söyledi. İnternete daha önce hiç çocuk doğurmamış biri için yaktırma işleminin tehlikeli olduğu hamile kalmayı engellediği yazıyor. Bu konuda fikri olan var mı daha önce hiç çocuğu olmadan yara yaktıran ve hamile kalan var mı ne yapmam gerekiyor sizce kürtajı unuttum şimdi bunun için canım çok sıkkın