Selam kızlaaar,
Biz artık 29 haftalık olduk ve doktorumla yavaş yavaş doğum sürecini konuşuyoruz. Bana özel ebelerden yardım almamı önerdi, bu şekilde doğum aşamasının mental olarakta daha kolay geçtiğinden bahsetti. Siz böyle bir destek aldınız mı, gerçekten gerekli mi (ebe ile çalışan ve çalışmayan çok farkediyor diye de söyledi) fiyatları ne civarda yardımcı olabilir misiniz?