babyiscoming_ Kızlar kaç gün sonra test yaptınız kaç gün sonra pozitifi gördünüz kaç gün sonra kan testi yaptırılmalı
OnlyBaby babyiscoming_ ben pozitif görmedim ama negatifi söyleyebilirim 12. Gün kan verdim negatif, ama idrarlar pozitif çıkıyodu, 15-16. Gün tam negatifi gördüm. Demek 12. Günde doğru sonuç vermiş kanda vücudum
alyamm_33 babyiscoming_ seninle aynı işlemi gördük aynı tarihlerde benim bir günüm gecikti reglım test yapmadım hiçbir şey yapmadım ama regal’ıma 5 gün varken Beta yaptırmıştım hiçbir şey yoktu şu anda da bir günüm gecikti hormonsal olabilir diye düşünüyorum test yapmaya da korkuyorum
AKLN babyiscoming_ 1 hafta sonra kaset test yaptım çok silik çıktı ertesi gün kan testi verdim 18,29 çıkmıştı benim
babyiscoming_ OnlyBaby canım benimde dün 12.günümdü sabah ilk idrarla yaptım negatif çıktı. Adet geciktirici kullanıcam korkuyorum ya varsa test yanlış çıktıysa diye. Başka bir uygulamada 12.gün negatif çıktı 15.gün pozitifi gördüm diyende var
babyiscoming_ alyamm_33 canım benim 12.gün negatif çıktı ama sonradan pozitife dönende varmış adet geciktirici kullanıcam ama korkuyorum
Annelik0707 babyiscoming_ çok merak ediyorum sonradan ne oldu testini 12 13. Gün benim negatif pozitif olur mu acaba diye beklemedeyim