11 gibi işleme alındım bugün uyandığımda odadaydim ama ağrım coktu maalesef içimdeki tampon da baya kan olmuştu normal dediler 2 serum verildi kanamanın takip et dediler aşırı olmamalı. Kanamam var ama öyle regl gibi değil ama ağrım Vala hala bu kadar ağrı olacağını düşünmemiştim ağrı kesici içtim evde dinleniyorum. 13 yumurta toplanmış yarın bilgilendirme yapacaklarmış dondurulup pgt yapılacak. Umarım bunca şeye değer 🙏🏻