Benimde 33+1 de 2.750ydi canım şekerle ilgili de bir problem yok abartılacak bi durum değil bazı bebekler iri oluyor ne güzel maşallah doğumda zorlanırsın normalde ısrarcıysan onun dışında bi problem yok bence allah korusun gerişim geriliği olsaydı ne yiyipte bebeğe kilo aldırabilirim diye düşünücektin ☺️