bsra4213 Kızlar değerim 13 çıktı doktor güzel değer dedi adetinin 3.günü gel tedavi başlayalım dedi daha önce tedaviye başlayıp sonuç alan var mı
bsra4213 Gamzegll bilmiyorum hiç bir şey söylemedi tedavi derken ne kastediyorsunuz dedim sağlık açısından bir şeyler yapalım dedi anlatmadı tam