Herkese merhabalar , bugun bebeğim 11 günlük oldu 🙏buraya normal doğum hikayesi yazacagımı cok istememe rağmen pek ihtimal vermiyorsum çünkü bebeğim hep makat gelişti , 38. Haftada kontrole gittiğimde doktorum 07.07.2023 te yani 39. Haftada alabiliriz istersen yada bekleyebiliriz düşünüp kararını ver dedi dönmesinin zor oldugunu ama bir ihtimal dönebileceğini yürüyüş yapmamı squat yapmamı pilates topunda zıplamamı soyledi en azından deneyelim dedi . 07.07.2023 için sezaryen randevusu alınmıstı 6 temmuzda arayıp iptal ettirdim bekleyeceğimi gelmezse 14.07.2023 te sezaryen olacağımı soyledim , 1 hafta hep yürüdüm squat yaptım , son gece 39+6 da baya bir merdiven cıktım yokus cıktım eve geldim duş aldım uzandım ve sürprizzzzz suyum geliyordu 🙏🎉hemen hastaneye gittik bebeğim dönmüştü ve geliyordu 00:30 da hastaneye yatısım yapıldı 5 cm acıklık vardı ve ben hiç hissetmemiştim , ama bebeğin kafası yukarda oldugu için pilates topuyla calısmamı yürümemi squat yapmamı soyledi ebeler epidural takıldı sabah 11 e kadar yok denecek kadar sancım oldu , 11 den sonra bebek asagı inip kanala girince baya sancılar arttı ve 13:40 ta bebeğimi kucagıma aldım mis kokusunu içime cektim tüm acılar sancılar bir anda bitti 🙏 bunu birilerine umut olsun diye yazıyorum , istediğiniz doğum sekli ne ise gönlünüze göre olsun, bnmki çok şükür öyle oldu 🙏