Merhaba kızlar tüp bebek tedavısı uygulandı 2 transfer yapıldı bugun transferden sonrakı 12. Gün beta degeri 947 cıktı . Sizce normal mi ? İnternettekı iki transfer sonuclarına göre deger biraz düşük gbi geldi . Acba sadce 1 imi tuttu ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi