Kızlar merhaba. Bugun 16 haftalik olduk. 2 gündür her idrarde olmasada sag kasigima 3 5 saniyelik sanci giriyor ve geciyor. Herhangi yanma vs durumlari yok. Netten baktigimda idrar yolu enfeksiyonu yaziyor genel olarak kronik 14-18 hafta arasinda olabiliyormus. Basindan gecen oldu mu? Agri sizi olmadigi icin cok evham yapmak istemedim. Dr da cok agrin olursa yada agri devam ederse gel bakalim dedi. tecrubeli olanlar var mi