Minikmucizemmm23 Kızlar az önce sonucumu öğrendim doktorum sonuçların gayet güzel 1 ay sonra tekrar gel dedi sadece başka hiç bişey demedi burda görüyorum sonuç kağıdı veriyorlar ense kalınlığı falan söylüyorlar bi sorun olsa söylerdi dimi ?
gamzecgr Minikmucizemmm23 tabi canım bi problem olsa söylerdi sonuçları bana atmışlardı önceden Whatsapptan kontrole gidince de herşey çok güzel yolunda dedi