Yildizim bende henuz yikamadim ama ilk once temizlemek icin urunler var onlardan atip makinayi bir dondurucem sonra etiketlerine ve renk tonlarina gore ayirip yikicam buyuk ihtimal 30 derecede yikarim ama. Coraplar icin dusunmemistim ama file mantikliymis kulanila bilir. Eger disarda insaat varsa hic o islere girme mis gibi icerde kurut yoksa insaatin butun tozu yapisir. Bende Dalin aldim ama cokda emin degilim onu kulanma konusunda