Kızlar selamun aleyküm önlikle umarım iyisinizdir elhamdülillah bugünüme şükür şimdi ben normalde 23 haftalıkken gittim ama pozisyon uygun değildi bakılmadı şimdi 3 ağustosa randevu verildi sordum bir şey değişir mi diye haftası hastanede yok değişmez dediler biliyorum gebelikte doğuma kadar girenler oluyor detaylıya acaba bu haftalarda detaylıya giren var mı? Şimdiden teşekkür ederim :)