Slm kızlar 27+3 haftadayım doktor dedi ki 2 saate bir 10 hareket sayman lazım , oturarak çalılıyorum masa başı sabah hissetmiştim günün opunlupu sonra hiç hissetmedim yada hareket etmedi endişelenmeli miyim bilmiyorum ya , arada dinlemye çalışıyorum yok ayakta da değilim hissetmwswm bilemedim ya , annem eşim bu kknuda çok takıntılı olduğumu söylüyor her konuda pimpiriklendipim için onlar da haklı bi yönden