esraEb Kızlar bir sorum var. Kan şekerim çok düşük çıkmış ve Demirim de yüksek çıkmış. Henüz aile hekimine gidio göstermedim. Yarın gideceğim. Önemli mi bunlar 35 haftalığım.
Burakipek esraEb aıle hekımıne gıttım hıc memnun kalmıyorum dahılıye yada hemotolojıye gıt ben ole yaptım
esraEb Demir ilacı kullanıyorum şu an sabah akşam şekilde gynoferon hap. En son Haziran da kan vermişti değerlerim normaldi. Bi ayda bu kadar yükeslir mi anlayamadım.
Burakipek Benımde kanım demırım b12cok düşük yerlerde doktor doğumdan once kan takvıyesı Alman lazım dedı kan ılacı ıcıyorum b12ıgne verdı hergun benım gıbı olan varmı malesef ko gebelıkte düşüp yükselmeler oluo🥹
esraEb Burakipek benim ilk defa böyle bir şey oldu. Şekerim hep düşük zaten. Sınır 70 benimki 58 çıkmış. Demir de 240 çıkmış. İlk defa gittim aile hekimine. Siz hangi ilacı kullanıyorsunuz
Burakipek esraEb kan ılacı gynoferon folık asit ıceren başka kullanmıyırum kan ılacı olarak b12de Dodex ıgne sankı degerlerınız çokta kotu degıl bana şaglık ocağı doktoru oldurdu resmen 😀hemotolojıye gıdınce rahat ettım
Sevgisu İyi günler demir yüksekliği için ne yaptınız acaba benim de yüksek çıktı aynı haftalardayız bir sorun olir muymus ?