Kızlar merhaba ben sanayi ortamında çalışıyorum sabah 8.30 iş başı akşam 18.30 çıkış olarak ve günde sadece 45 dk öğlen molamız var onun dışında oturmak yok iş yerine daha hamile olduğumu söylemedim beni çıkarmalarından korkuyorum birde çalışan hamileler olarak ne gibi haklarımız var bilen varmı