Kızlar bu benim 4 hamileliğim ilk gebeliğim kimyasal 2 kez de bebeklerimin kalbi durdu 8.haftada bnde kan pıhtılaşma bozukluğu varmış şuan ecopirin ve ocsapar kullanıyorum şükürler olsun 29+1 olduk ama derler ya hani yüreğim ağzımda hep sanki ona bişey olucakmış gibi öyle çok korkuyorum ki tekmelerini hissedince dünyalar benim oluyor 1 ayı geçti doktora gitmedim doktorum izinde çarşanbaya randevüm bebeğim sağ tarafıma toplanıyor karnım sertleşiyor bunlarda beni endişelendiriyor 🥺 biran önce kucağımda olsun istiyorum onu sarıp sarmalamak her anını görmek. Bunu nasıl yenebilirim bana yardım edin 🥺