minikoannesi123 yok aksine artıları oldu benim kizimda doğar doğmaz kuveze girdi ve mamaya başlattılar o yüzden anne sütü çok içmiyor arada emziriyorum mama sayesinde çok güzel kilo alıyor gelişim açısında da mama nin gelişimini etkileyeceğini sanmıyorum içinde birçok vitamin var anne sütü kadar olmasa da en azından gunde 1 kerede olsa emzirin sütünüz onun vücuduna gitsin bende biraz emzirdikten sonra 60 CC mama veriyorum, öyle doyuyor sonra uyuyor, bende doktoruma sorup Aptamil 1 e gecicem şuan prematüre maması kullanıyoruz, zam konusuna gelince sabahtan beri mamayla bakisiyoruz 😂😂 😍🥰🥰🥰