ysmnnnn MerhAba kızlar 9.haftamızdayız bugün aniden başlayan bir göğüs ağrım var göğüs kafesinde nefes alırken batıyor böyle erken dönemde yaşayan var mı bu ağrıyı😇😳
BuseBasderici ysmnnnn göğüslerinizdeki sızlamadan bahsediyorsanız eğer süt kanalları dolduğu için ister istemez sızlama yapıyor
gksuaks ysmnnnn Benim de olmuştu hatta bigün acile gidip ekg çektirmiştim birşey çıkmamıştı. Doktorum esintiye karşı dikkat et cereyanda kalma demişti. Kas spazmı olabiliyor ya da gaz var ise göğse vurabiliyor.
Hacis ysmnnnn evet benim 7-8 haftalıkken sızlamaya ağrımaya başlamıştı süt kanallarından dolayı oluyor
NeslihanOner Benim de 7 haftalıkken başladı hala 10. HaftaDayım hala çok ağrır özellikle uçları kıyafeti bile giyerken değdi mi çok acıyo