Dişim çok açıyor üzerine basamıyordum yemek yiyemiyordum kanal tedaviliydi zaten kökten gitmiş ama doktor da augmentin verdi 1000 mg günde 2 kere size de sormak istedim sizden de kullanan oldu mu herkes sıkıntı olmuyor dese ee içim içimi yiyor kullanmakta zorundayım çünkü yemek yiyemiyorum 🥺