Kızlar 10+5im sanırım 6. Haftamdan beri ağzımda çok ekşi bi tat var yani nasıl anlatayım tarif edeyim bilmiyorum sanki içimde bi şeyler çürük öyle diyeyim 😂🫣 çok yoğun bulantılarım ya da kusmam olmadı ama bu ekşimeden çok yoruldum yaşayan çözüm bulan var mı bu işe?