kızlarrr 2-3 gündür akıntı oluyor ama ıslak oluyor damla damla ıslaklık okuyordu çamaşırım da bu gece lavaboya 3-4 defa kalkmışımdır en son 8 de kalktım iç çamaşırım sırılsıklam😬 bi şok oldum dedim yok be züleyha altına kaçırmışsındır yani hiç altıma kaçırmamışımdır onu bile düşündüm kalktım değiştirdim çamaşırımı 1saat yatakta bekledim eşimi de uyandıramıyorum korktum çünkü bi şok oldum :)) baktım 2 3 damla ıslaklık olmuş dedim yok kız gelmiyordur oğlumda hareketli zaten dedim uyudum kalktım teyzemlere söyledim suyun geldi kesin sen hastaneye git dediler şimdi hastaneye gidiyorum nefesim daralıyor 38+3 haftalığım korkuyorummmm🥶🥶🥶🥶😁