25 haftada bebişim baş aşağı dönmüştü ne güzel şimdiye kadar da hep öyleydi şimdi hastaneye geldim benim bebiş makat gelişi olmuş inşallah döner sizde de aynısı olup dönen oldu mu ben biraz Tereddüt ettim dönmezse diye kendimi öyle normal doğuma hazırladım makat gelişi diyince doktorumuz hadi dönmezse diye biraz kuruntu yaptım açıkçası gerçi doktorumda dönebilir rahat ol dedi ama yinede sormak istedim sizlerede benim gibi olupta dönmeyen var mı diye