biz bugün 34+4 olduk son 4-5 gündür ayaklarım ve ellerimde çok şişlik oldu özellikle el parmaklarımı açıp kapatamıyorum bile bazen gece uyuyorum uyandığımda kollarıma kadar uyuşmuş oluyo böyle sorunlar yaşayanlar var mı 🥺🥺 sanırım sıcaklarında etkisi var ama çok zorlanıyorum önerebilceğiniz bi şey varsa bekliyorum