babyiscoming_ Kızlar çatlatma iğnesinden sonraki 12.gün predictor marka erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Adetime henüz 4 gün vardı. Acaba pozitife döner mi? Adet geciktirici kullanıcam ama emin olamıyorum var mı bilgisi olan
adatuna Benim yumurtlamadan 12 gün sonra reglime 6 gün varken o testte çıkmıştı. Olsa çıkardı diye düşünüyorum ama belki birkaç gün sonra tekrar yapabilirsiniz