Arkadaşlar merhaba ilk hamileliğim ve 38 haftalık olduk. Malum havalar çok sıcak sürekli terliyoruz. Tuvalete gittiğimde çamaşırımda ıslaklık görüyorum. Ama tuvalete gidene kadar hissettiğim bir ıslaklık değil. Tuvaletimi yapmadan peçeteyle sildiğimde de genelde kuru oluyor. Ama içime de bir şüphe düşmüyor değil. Parça parça su gelse bile hissedilir mi?