Fatos43 canım çok normal ben ilk hamileliğimde yaklaşık 18-19.haftada ilk hareketlerini hissedene kadar unutuyordum hamile olduğumu o kadar boştu ki hiç bir belirtim yoktu ne bulantı ne baş dönmesi ne memelerde ağrı sızı ne kasılma kramp işte hamileliğe dair hiç bişey yoktu unutup saçma hareketler yaptığım çok olmuştur hatta 😂😂