Papatya07- ben 12. Haftamda ikili tarama testim riskli cıkınca yaptırmıstım.. eurofins diye bir firma. Yurtdısına yolladılar kanı. 10 günde cıktı sonucu. Cok sükür temiz geldi. Bana whatsaptan attılar doktoruma mail attılar. Cinsiyetide öyle net ögrenmiştin :) fiyat olarak eur üzerinden fiyat verıyolardı 350 euro idi şuan ne kadar bilmiyorum. Fetal dna testim temiz geldigi icin doktorumda üclü ve dörtlü tarama testine gerek duymadı. Sadece detaylı ultrosona girecegim.