Selam kızlar son ayımdayım vee ayaklarım çok fena sisiyo balon gibi oluyolar uzanıp yüksekte tutuyorum yine inmiyolar yürüyüş yapıyorum bu sefer daha çok şişiyorlar günde 2 litre kadar da su içiyorum uyuyup uyaninca daha da kötü oluyolar anlıyacağınız hiç bi şekilde inmiyolar ve bu beni çok zorlu sizler nasıl çözümler buldunuz benimle de paylaşır misiniz ❤