Hanımlar 17+0 da serklaj oldum doktor ağız kısmını komple diktigini söyledi.
Bugün kontrole gittim dikisin 4.gunu fakat rahim içinde yine açılma vardi,doktor rahmin karin içine gelen kısmı dikemediklerini sadece ağız kısmını dikebildiklerini söyledi. Şuan rahim boyunda açılma yok fakat rahmin karin içine gelen kısmında yine açılma var . Doktor 24 e kadar kesin götürür dedi sonrasını da sonra düşünürüz dedi fakat ben öyle diyorum belki 30. Haftalara kadar bile gidebilir dedi
Sizlerden de böyle birsey başına gelen oldu mu acaba . Yardımcı olur musunuz bana çok korkuyorum