Busgnc gelişimi tamamlandığı için ben 38+5 e tamam dedim. Bizimki hiç dönmediği için artık döneceğini düşünmüyorum. Ayrıca herşeyde bir hayır vardır. Bebek bu pozisyonla gelmek istiyorsa saygı göstermek gerek. Normal doğum çok istiyordum, sezeryan aşırı korkutucu geliyordu ama diretmenin anlamı olmadığına karar verdim. Önemli olan anne bebek en sağlıklı şekilde birbirine kavuşsun.