Canım benim riksli gebelikte takibim hep öyle devam etti doğuma kadar normaldi acil sezeryanla doğum yaptım komple uyuttular uyandıktan 1 saat sonra ayağa kalktım narkoz vücuttan atılana kadar el parmaklarımın hiç birini hissetmedim kolluklarla gezdim ve kimsem yoktu yanımda herseyimi kendim yaptım