Valla başlarda bende hiç yemiyordum. Eşim pazarları kahvaltıda yiyor. Bazen sucuklu yumurta yapıyoruz yumurtasından yiyorum sucuk sinmiş oluyo o yetiyo bazen de yarım dilim ya da bir dilim yiyorum atıyorum 15 20 günde bir ayda bir falan canım istediğinde