Brisii Kızlar dün 40 haftalık oldum bugün doktor kontrolüm var doktor doguma alırmı suni falan teklıf edermı 2 gündür sadece hafif sancılarım oluyodu düzensız bekletırmı 41 e kadar biri bişey söylesinn bavulumu falanda götürücemm