TheAtes Evinde evcil hayvan besleyip bebekten dolayı sorun yaşayan var mı? Yeni bir yavru kedi sahipleniyoruz ve 7 aylık hamileyim. Sizin de fikirlerinizi alayım.
baybarsmom TheAtes benım 3 kedim var 7 aylık hamileyim hiçbir zorlukları yok bana sadece bebek arabamızın tutma yerini tırmalamışlar o kadar 😂 eşim üzüldü ama onun dısında bişey yaptıkları yok aksine bebek sesi duyduklarında telefona koşup telaşlanıyorlar kucağımda yatmak istiyorlar
Aecer TheAtes aşılarını zamanında yaptırın bir de tuvaletini siz temizlemeyin hiçbir sıkıntı olmaz. 2 kedim var 15 gün sonra doğum yapıcam sabırsızlıkla bekliyorum kavuşmalarını😍
Merard Benim beş yıldır kedim var hamileyken de vardı oğlum doğdu dört yaşında birlikte büyüdüler hiç bı sıkıntı olmadi şuan resmen arkadaş gibiler ikinci bebeğim doğacak eminim onunla da öyle olurlar
TheAtes baybarsmom cinsleri ne kedilerinizin? ben de 6 aydır düşünüyordum sonunda ikna oldum eşyalara zarar vermesinden değil de bebeğin sağlığına etkisi olur mu diye tereddüt ettim başta
Rfrshr Benim de kedim var 22 haftalık gebeyim, çok seviyoruz onu. Ancak siz yeni sahiplenecekseniz en azından aşıları yapılana kadar dikkatli olun toksoplazma vs açısından