36+4 gebeyim 8 ağustosa(38+4) gün verdi doktor sezaryen için. Bir iki gündür regl ağrısı gibi ağrım oluyor geçiyor. Vajinada da kasılma gevşeme oluyor bazen sanki iğne batıyor gibi oluyor… Bu yalancı sancı mı yoksa erken doğum belirtisi mi acaba ?? 🤦🏼♀️