İlk hamileligimde bnde 6 ay olduktan sonra hissetmeye başlamıştım benimde kızdı. Şimdi 12 haftalık hamileyim hissediyorum o seyirmeyi 2. Olduğu için erken hissediyorum diye düşünüyorum çünkü ilk hamilelikte normalmiş hissetmenin geç olması doktorum öyle demisti